USLOVI KORIŠĆENJA WEB SHOP-a FINANC d.o.o. Banja Luka
1. OPŠTE ODREDBE
- Ovim Uslovima korišćenja uređuju se postupak naručivanja, kupovine, plaćanja, isporuke i prigovora roba/usluga putem web stranice https://financ.ba
- Korišćenjem Web shopa FINANC d.o.o. Banja Luka (dalje u tekstu: FINANC) i klikom na polje Upoznat sam i saglasan sam kupac/korisnik potvrđuje da je upoznat sa ovim Uslovima korišćenja i da ih u potpunosti prihvata.
- FINANC zadržava pravo da izmijeni ponudu proizvoda/usluga koje korisnik može naručiti i/ili kupiti putem internet stranice https://financ.ba
- Svaki posjetilac internet stranice https://financ.ba ima pravo da se upozna sa sadržajem ponude proizvoda i usluga.
- Korisnik je upoznat da se naručeni proizvodi/usluge pružaju/koriste u skladu sa uslovima korišćenja pružaoca/davaoca usluga, kao i važećim propisima.
2. PROZIVODI/USLUGE I POSTUPAK NARUČIVANJA
- FINANC nudi isključivo proizvode I usluge u vidu:
- Elektronskih bonova/vaučera
- Elektronskih dopuna
U slučaju da korisnik želi da naruči određeni proizvod/uslugu, potrebno je da unese potpune i tačne podatke koji su neophodni za realizaciju naručivanja/kupovine proizvoda/usluga i to:
- za bonove/vaučere: e- mail adresu na koju će biti dostavljen elektronski kod
- za elektronske dopune: broj telefona/ID naloga na koji će biti izvršena elektronska dopuna
- Korisnik snosi isključivu odgovornost za tačnost unesenih podataka. FINANC nije odgovoran za neisporučene proizvode/usluge usljed pogrešno unesenih podataka od strane korisnika.
FINANC ne može izvršiti povrat uplaćenih sredstava, ukoliko korisnik unese pogrešan broj/ID nalog na koji treba izvršiti elektronsku dopunu ili ukoliko korisnik unese pogrešan iznos dopune.
- Korisnik je dužan čuvati svoje podatke, kako bi se zaštitio od njihovog neovlašćenog korišćenja i neovlašćenog korišćenja Web shopa. Korisnik je isključivo odgovoran za sve nedopuštene aktivnosti izvršene upotrebom njegovih podataka.
- Proizvod/usluga se smatra naručenom kada korisnik prođe cijeli postupak narudžbe.
3. CIJENE
- Istaknute cijene proizvoda/usluga izražene su u konvertibilnim markama (KM) i uključuju PDV.
- Cijene proizvoda/usluga su podložne promjenama i važeće su u trenutku potvrde narudžbe.
- Naknada za elektronsku obradu plaćanja uključena je u cijenu proizvoda/usluge, osim ako nije drugačije naznačeno.
4. NAČIN I POSTUPAK PLAĆANJA
- Plaćanje naručenog proizvoda/usluge vrši se isključivo platnim karticama banaka u tzv. on-line transakciji i omogućeno je za korisnike Visa, Mastercard, Maestro platnih kartica, kao i ostalih platnih kartica podržanih od strane Nove Banke a.d. Banja Luka, https://novabanka.com
- Sva plaćanja se procesuiraju preko banke procesora, Nova Banka a.d. Banja Luka putem IPG (Internet Payment Gateway) servisa, koji funkcioniše kao virtuelni POS Svi podaci o platnoj kartici kriptovano se razmjenjuju između korisnika i banke procesora i njihovu sigurnost obezbeđuje banka.
- Sigurnost platnih transakcija je osigurana primjenom globalnih sigurnosnih standarda:
- Mastercard® Identity Check™
- VISA Secure (3D Secure tehnologija)
- Automatska verifikacija identiteta korisnika kartice.
- Postupak plaćanja se vrši na sljedeći način:
- Korisnik se preusmjerava na zaštićenu stranicu banke
- Unosi podatke platne kartice u sigurnom okruženju
- Transakcija se izvršava u realnom vremenu
- Sistem je dostupan 24/7
- Sva izvršena plaćanja su finalna i ne mogu se stornirati. Povrat sredstava nije moguć nakon obrade plaćanja.
- Podaci o kartici i vlasniku ne čuvaju se na serverima FINANC-a. Kupovina je obavljena nakon uspješne autorizacije kartice. O uzrocima odbijanja kartica FINANC nema podatke.
- FINANC nije odgovoran za štetu koja može nastati korisniku i/ili trećem licu zbog neovlašćenog korišćenja platne kartice odnosno bilo koje zloupotrebe platne kartice.
- U slučaju odbijanja autorizacije platne kartice, a radi se od odnosu korisnik kartice – banka, FINANC ne odgovara za nemogućnost on line kupovine.
- FINANC nije odgovoran za postupanje banke izdavaoca platne kartice ili bilo kakvu štetu koju korisnik može imati u vezi sa uslugama banke i/ili uslovima korišćenja usluga banke.-
5. ISPORUKA PROIZVODA I USLUGA
- Isporuka proizvoda/usluga se vrši trenutno i automatski nakon potvrde o uspješnosti uplate od strane procesora plaćanja.
- U zavisnosti od proizvoda/usluga isporuke se vrše na sljedeći način:
- Bonovi/vaučeri: isporuka se vrši na navedenu e-mail adresu u obliku elektronskog koda
- Elektronske dopune: isporuka se vrši automatskom dopunom na navedeni broj telefona/ID naloga i potvrda na email adresu
- Korisnik je dužan da sačuva:
- Potvrdu o transakciji koju dobije nakon uspješnog plaćanja
- E-mail sa elektronskim kodom (za bonove/vaučere)
- SMS potvrdu o elektronskoj dopuni (za elektronske dopune mobilnih uređaja)
- U slučaju da korisnik ne primi proizvod/uslugu odmah nakon plaćanja, dužan je da:
- Za bonove/vaučere: provjeri folder za neželjenu poštu (spam)
- Za elektronske dopune: provjeri tačnost unesenog broja telefona/ID naloga
- U oba slučaja: kontaktira korisničku podršku sa dokazom o uplati
6. PRIGOVORI
- Sve prigovore vezane za korišćenje Web shopa korisnici mogu uputiti na e-mail web@financ.ba ili pozivom na broj telefona korisničke podrške 051/321 260.
U slučaju da se na kupljenom proizvodu/usluzi pojave neusaglašenosti ili nedostaci u smislu odredbi Zakona o zaštiti potrošača, korisnici mogu pozvati broj telefona 051/321 260 ili poslati e-mail sa opisom problema na e-mail web@financ.ba
- FINANC snosi odgovornost za isporuku proizvoda/usluge, a Korisnik ima pravo na podnošenje prigovora u slučaju:
- Neisporučenog elektronskog koda nakon potvrđene uplate/izvršenog plaćanja
- Neizvršene elektronske dopune nakon potvrđene uplate/izvršenog plaćanja
- Nefunkcionalnosti elektronskog koda
- Rok za podnošenje prigovora je 24 sata od trenutka potvrde uplate/izvršenog plaćanja. Po prijemu prigovora, FINANC će u najkraćem mogućem roku obavijestiti korisnika o statusu njegovog prigovora.
- Prilikom podnošenja prigovora, korisnik je dužan dostaviti:
- Dokaz o izvršenoj uplati
- E-mail adresu ili broj telefona korišten pri kupovini/transakciji
- Obrazloženje prigovora/opis problema
- Korisnik može odustati od proizvoda/usluge pod uslovima utvrđenim Zakonom o zaštiti potrošača i Zakonom o obligacionim odnosima.
- FINANC će u roku od 8 dana od dana prijema prigovora obavijestiti korisnika o opravdanosti njegovog prigovora. U slučaju valjanog i opravdanog prigovora FINANC će vratiti cjelokupan naplaćeni iznos. Ukoliko FINANC utvrdi da prigovor nije opravdan, o istom će obavijestiti korisnika.
- FINANC neće biti odgovoran za prigovore korisnika zbog razloga koji nisu na strani FINANC-a.
7. ZAŠTITA LIČNIH PODATAKA
- FINANC će lične podatke koje korisnik ostavi prilikom korišćenja Web shopa obrađivati u skladu sa važećim propisima i Politikom zaštite privatnosti koju možete pogledati
- Prihvatanjem ovih Uslova korišćenja, korisnik daje saglasnost FINANC-u, da njegove lične podatke može evidentirati u skladu sa zakonom, te da te podatke može da obrađuje za potrebe izvršenja obaveza u vezi sa proizvodima/uslugama koje je korisnik naručio, kao i za sprečavanja potencijalnih zloupotreba.
- FINANC se obavezuje da će preduzeti sve raspoložive mjere za zaštitu ličnih podataka, kao i zaštitu privatnosti i povjerljivosti informacija.
8. INTELEKTUALNO VLASNIŠTVO
- Sav sadržaj na web stranici https://financ.ba, uključujući tekst, slike, logotipe i dizajn, zaštićen je autorskim i drugim pravima intelektualne svojine.
- Nije dozvoljeno kopiranje, reprodukovanje ili distribuiranje sadržaja bez našeg prethodnog izričitog pisanog odobrenja.
9. OGRANIČENJE ODGOVORNOSTI
- FINANC nije odgovoran za:
- Bilo koju štetu koja može nastati u vezi sa korišćenjem proizvoda/usluga kupljenih putem Web shop-a ili uslovima korišćenja istih
- Prekide u radu Web shopa usljed tehničkih problema
- Bilo koju štetu koja nastane kao posljedica prekida Internet konekcije prilikom korišćenja web stranice FINANC-a.
- Nastojimo da osiguramo tačnost i ažurnost informacija na web stranici, ali ne preuzimamo odgovornost za eventualne greške ili propuste. Korištenjem web stranice prihvatate rizik da se informacije mogu promijeniti ili sadržavati netačnosti.
10. RJEŠAVANJE SPOROVA
Sve eventualne sporove strane će rješavati sporazumno. U slučaju da strane ne mogu sporazumno riješiti spor, nadležan je sud u Banja Luci.
11. KONTAKT
U slučaju bilo kakvih pitanja vezano za ove Uslove korišćenja možete nas kontaktirati na telefon 051/321-260 ili putem e-maila web@financ.ba
12. ZAVRŠNE ODREDBE
- Ovi Uslovi korišćenja stupaju na snagu danom objave na web stranici https://financ.ba
- Za sve što nije regulisano ovim Uslovima korišćenja primjenjuju se važeći propisi.
- FINANC zadržava pravo da izmijeni ove Uslove korišćenja. Sve izmjene će biti objavljene na ovoj internet stranici.
Datum posljednjeg ažuriranja: 21.02.2025.